De multe ori, inainte de a pleca intr-o calatorie cu masina prin tara, incerc sa ma informez despre starea drumurilor pe care vreau sa merg, ca sa stiu daca exista sau nu asfalt, si in ce stare e. Nu am gasit nici o pagina care sa centralizeze aceste informatii, asadar le vom aduna aici.
Nu ne-am propus sa facem un inventar al gropilor din asfaltul patriei si nici sa anuntam unde s-au format troiene (informatiile astea se gasesc aici), ci sa facem o analiza obiectiva a starii drumurilor.
Cum nu am condus pe toate drumurile din tara, iar starea asfaltului se poate schimba destul de mult in timp, avem nevoie si de ajutorul vostru pentu a mentine aceasta pagina „la zi”. Deci daca aveti informatii care lipsesc sau nu sunt actualizate, va rog sa ne lasati un comentariu sau sa ne trimiteti un email (gasiti adresa in pagina de „contact”).
Update: informatii sezoniere (drumuri blocate de zapada, etc) gasiti aici.
Update: informatii despre situatia drumurilor nationale si restrictiile de circulatie puteti obtine de la Centrul Infotrafic (021/9360).
Starea autostrazilor
A1 Bucuresti – Pitesti: asfalt in stare relativ buna, cu denivelari si petice, nota 3 din 5 (august 2015), Sibiu – Saliste: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iunie 2015); Saliste – Cunta: autostrada este inchisa din cauza alunecarilor de teren pana in septembrie 2016; Cunta – Sebes – Orastie – Deva: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iunie 2015); Dumbrava – Lugoj: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (august 2014), Timisoara – Arad – Nadlac: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2014).
A2 Bucuresti – Fundulea: beton cu petice, nota 2 din 5 (august 2015), Fundulea – Fetesti – Cernavoda – Medgidia – Constanta: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2015); podurile de la Fetesti si Cernavoda sunt peticite (august 2015);
A3 Bucuresti – Ploiesti: asfalt in stare buna, nota 5 din 5; fara parcari (octombrie 2015), Campia Turzii – Gilau: asfalt in stare buna, nota 5 din 5; fara parcari (august 2014)
A4 Agigea – Ovidiu (centura Constanta): asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2015)
Starea drumurilor nationale
DNCB (Centura Bucuresti) centura nord: intersectie cu A1 (Militari) – Chiajna – Chitila – Mogosoaia – Otopeni – Tunari – Voluntari – intersectie DN2: asfalt in stare buna, 2 benzi pe sens pe portiunea Chitila – Voluntari, nota 5 din 5 (martie 2015); intersectie cu DN2 (Voluntari) – Pantelimon – intersectie cu A2 (Catelu): asfalt cu multe denivelari si gropi pe alocuri, 1 banda pe sens, nota 2.5 din 5 (august 2013); centura sud: intersectie cu A2 (Catelu) – Berceni – Jilava – Magurele – Bragadiru – Domnesti – intersectie cu A1 (Militari): asfalt in stare buna, 1 banda pe sens, nota 4 din 5 (septembrie 2015)
DN1 Bucuresti – Ploiesti – Campina – Sinaia – Brasov: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (decembrie 2015), Brasov – Fagaras – intersectie DN7C: asfalt in stare buna (august 2011), intersectie DN7C – Sibiu: asfalt in stare buna (ianuarie 2012), Sibiu -Sebes: asfalt in stare buna (august 2011), Sebes – Alba Iulia: asfalt in stare buna (iunie 2015), Alba Iulia – Aiud – Turda – Cluj: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2014), Cluj – Oradea: asfalt in stare buna, petice pe alocuri (august 2011)
DN1A Bucuresti – Buftea – Ploiesti: asflat peticit, nota 3 din 5 (august 2011), Ploiesti – Valenii de Munte – Cheia – Sacele – Brasov: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (ianuarie 2016)
DN1B Ploiesti (Barcanesti) – Mizil – Buzau: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (octombrie 2012)
DN1C Cluj (Apahida) – Dej: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (ianuarie 2014), Dej – Baia Mare: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DN1E Rasnov – Poiana Brasov – Brasov: asfalt in stare buna (august 2009)
DN1F Carei – intersectia cu DN19A/E81 (Bobota): asfalt in stare destul de buna, petice si denivelari, sosea ingusta (august 2011), intersectia cu DN19A/E81 (Bobota) – Zalau – Cluj: asfalt in stare buna (august 2011)
DN1N (Centura Cluj) Valcele – Apahida: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (ianuarie 2014)
DN1R Albac – Belis – Huedin: asfalt in stare buna (august 2015); aproximativ 12 km neasfaltati la limita judetelor Alba – Cluj
DN1S Hoghiz – Sercaia: asfalt in stare foarte proasta, cu multe gropi (iulie 2015)
DN10 Buzau – Magura: asflat in stare buna, nota 4 din 5 (octombrie 2012)
DN11 Brasov – Chinchis: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (decembrie 2015), Chinchis – Targu Secuiesc – Onesti – Bacau: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DN12 Toplita – Gheorghieni – Miercurea Ciuc – Tusnad – Sfantu Gheorghe – Chichis (Brasov): asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (ianuarie 2015)
DN13 Brasov – Rupea – Sighisoara – Targu Mures: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (decembrie 2015)
DN13A Miercurea Ciuc – Odorheiu Secuiesc – Praid – Sovata – intersectie DN13 (Balauseri): asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (ianuarie 2016)
DN13B Praid – Gheorgheni: asfalt acceptabil (~20km), apoi ssfalt in stare buna, nota 3 din 5 (august 2014)
DN14 Sibiu – Copsa Mica – Medias – Sighisoara: asfalt in stare buna, cu portiuni valurite (august 2014)
DN14B Teius – Blaj – Copsa Mica: asflat in stare buna, nota 4 din 5 (martie 2015)
DN15 Turda – Campia Turzii – Targu Mures: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (ianuarie 2014); Targu Mures – Reghin – Toplita: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (decembrie 2015), Piatra Neamt – Bacau: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DN15A Reghin – Bistrita: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (decembrie 2015)
DN15C Falticeni – Targu Neamt – Piatra Neamt: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DN15D intersectie DJ248 (Vulturesti) – Vaslui: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (mai 2014)
DN15F Humulesti – Manastirea Agapia: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DN16 Reghin – Cluj: asflat in stare buna (iunie 2009)
DN17 Dej – Beclean – Bistrita – Vatra Dornei – Campulung Moldovenesc: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2015), Campulung Moldovenesc – Suceava: asfalt in stare buna (august 2011)
DN17A Balcauti – Radauti – Marginea – Sadova – Campulng Moldovenesc: asfalt in stare buna, nota 4.5 din 5 (august 2013), asfalt denivelat, peticit si cu gropi in pasul Mestecanis (august 2013)
DN17C Bistrita – Nasaud – Salva – Moisei (intersectie DN18): asfalt si placi de beton in stare proasta, nota 2 din 5 (decembrie 2015)
DN18 Baia Mare – Sighetu Marmatiei: asfalt in stare relativ buna, nota 3 din 5 (decembrie 2015), Moisei – Borsa: asfalt in stare buna (iunie 2009), Borsa – Iacobeni: asfalt cu gropi in stare foarte proasta (iunie 2015)
DN18B Copalnic Manastur – Rohia: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DN19 Sighetu Marmatiei – Sapanta: asfalt in stare buna (iunie 2009), Valea lui Mihai – Carei: asfalt in stare buna (august 2011)
DN2 Bucuresti – Urziceni – Buzau – Ramnicu Sarat – Focsani – Adjud – Bacau – Roman – intersectie cu DN28: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (mai 2014), intersectie cu DN28 (Roman) – Suceava – Siret: asfalt in stare buna, pe alocuri denivelari si petice (august 2013) , Intrarea in orasul Siret dinspre Suceava: beton peticit si denivelat pe 2 km (august 2013), Siret – granita cu Ucraina: asfalt in stare buna (august 2013)
DN2A Urziceni – Slobozia: asfalt in stare buna (august 2013), Slobozia – Harsova: asflat in stare buna (august 2011), Harsova – Mihail Kogalniceanu: asfalt peticit si denivelat pe majoritatea distantei (octombrie 2011), Mihail Kogalniceanu – Constanta: asfalt in stare buna (octombrie 2011)
DN2E Falticeni – Vicovu de Sus: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DN2H Vicovu de Sus – Putna: asfalt in stare buna (august 2011)
DN21 Braila – Lazu: asfalt in stare buna (august 2011), Lazu – Slobozia: asfalt peticit in stare proasta (august 2011), Slobozia – Drajna: asflat in stare buna, nota 5 din 5 (august 2013), Drajna – Calarasi : asflat in stare buna (iulie 2009)
DN22 Constanta – Tulcea: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2014), Ramnicu Sarat – Sutesti: asfalt in stare destul de buna, iesirea din Ramnicu Sarat in stare extrem de proasta ~3km (august 2011)
DN22A Harsova – Tulcea: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2014);
DN22C Cernavoda – Murfatlar: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2012)
DN22D Macin – Caugagia: asfalt peticit si denivelat pe majoritatea distantei (noiembrie 2011)
DN24 Marasesti – Tecuci – Barlad: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (mai 2014); Barlad – Vaslui – Iasi: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (iunie 2015)
DN24B Crasna – Husi – Albita: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (iunie 2015)
DN28 intersectie cu DN2 (Roman) – Targu Frumos – Iasi: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (mai 2014)
DN3 Ostrov (Calarasi) – Murfatlar: asflat in stare buna (august 2009), Murfatlar – Constanta: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2012)
DN3A Lehliu Gara – Drajna – Fetesti: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2015)
DN38 Constanta- Negru Voda: asfalt in stare buna (august 2009)
DN39 Constanta – Mangalia – Vama Veche – granita Bulgaria: asflat in stare buna, nota 5 din 5 (august 2015)
DN5 Bucuresti – Giurgiu: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2015); o portiune extrem de degradata la sensul giratoriu din comuna 1 Decembrie
DN57 Oravita – Moravita: asfalt in stare proasta, cu denivelari si plombe (iunie 2016), Oravita – Moldova Noua:asfalt in stare proasta (iunie 2016), Moldova Noua – Orsova: asfalt peticit, nota 3 din 5 (mai 2016).
DN57B Oravita – Bozovici – Mehadia: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2015)
DN58 Resita – Anina: asfalt in stare buna (august 2011)
DN58B Resita – Voiteg: asfalt in stare buna (august 2011)
DN59 Timisoara – Moravita: asfalt in stare buna (august 2011)
DN6 Craiova – Strehaia – Drobeta Turnu Severin – Orsova – Mehadia: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2015), Lugoj – Timisoara: asflat in stare buna, nota 5 din 5 (august 2013), Timisoara – Cenad – granita Ungaria: asfalt in stare buna, nota 4.5 din 5 (august 2013)
DN61 Gaesti – Intersectie A1 (Petresti): asfalt cu gropi, in stare proasta (iulie 2012)
DN64A Rm Valcea – Baile Olanesti: asfalt peticit, nota 3 din 5 (octombrie 2012)
DN65 Pitesti – Slatina – Craiova: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (mai 2015)
DN65C Horezu – Maldaresti: asfalt in stare buna (iunie 2011)
DN66 Targu Jiu – Bumbesti Jiu: asfalt cu gropi (decembrie 2011), Bumbesti Jiu – Petrosani – Simeria: asfalt in stare buna (iunie 2010)
DN66A Petrosani – Campu lui Neag: asfalt in stare buna (august 2009), Campu lui Neag – Tatu: neasfaltat in stare proasta (mai 2011)
DN67 Rm Valcea – Horezu – Targu Jiu: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (mai 2015); Motru – Drobeta-Turnu Severin: asfalt peticit cu denivelari si gropi, nota 2.5 din 5 (mai 2015)
DN67C (Transalpina) Novaci – Ranca: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2013), Ranca – Obarsia Lotrului: asfalt in stare buna, dar fara parapeti, marcaje si indicatoare, nota 4 din 5 (august 2013), Obarsia Lotrului – Lacul Oasa: in general asfalt in stare buna; podete neasfaltate, locuri in care lipseste stratul final de asfalt, aprox 1km neasfaltat, nota 2 din 5 (august 2013), Lacul Oasa -Sugag: in general asfalt in stare buna, podetele sunt neasfaltate, se circula greu (august 2013), Sugag – Sebes: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2013). Transalpina este inchisa pe timpul iernii (1 noiembrie – 31 martie).
DN67D Baile Herculane – Baia de Arama: asflat in stare proasta (mai 2011), Baia de Arama – Targu Jiu: asfalt in stare buna, nota 3 din 5 (mai 2015)
DN68 Hateg – Sarmizegetusa: asfalt in stare buna (iunie 2010)
DN68A intersectie DN7 (Ilia / Deva) – limita judet Hunedoara/Timis: asfalt cu denivelari (nota 4 din 5), limita judet HD/TM – Faget: beton acoperit partial si peticit cu asfalt in stare proasta, nota 2 din 5 (august 2013), Faget – Lugoj: asfalt cu denivelari, nota 4 din 5 (august 2013)
DN69 Arad – Timisoara: asfalt in stare buna (august 2011)
DN7 Bucuresti – Tartasesti (Racari) – Pitesti: asflat in stare buna, nota 4 din 5 (iunie 2013); Pitesti – Rm Valcea – Sibiu: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iunie 2015), Sibiu – Sebes: asflat in stare buna, nota 4 din 5 (august 2014), Sebes – Orastie: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2013), Deva – Lipova – Arad – Nadlac: asfalt in stare buna, nota 5 din 5; pe centura Arad nu se mai lucreaza la pasajele peste calea ferata, se formeaza in continuare ambuteiaje la trecerile la nivel (august 2013)
DN7A Obarsia Lotrului – Vidra: asfalt in stare foarte buna, se lucreaza la poduri (iulie 2012), Vidra – Voineasa: asfalt denivelat si cu gropi, nota 2 din 5 (iulie 2012), Voineasa – Brezoi: asfalt in stare buna (iulie 2012)
DN7C (Transfagarasan) Pitesti – Capataneni: asfalt in stare proasta, cu denivelari si petice, nota 2 din 5 (august 2014), Capataneni – Balea Lac: asfalt peticit (august 2010), Balea Lac – Balea Cascada: asflat in stare buna (august 2010), Balea Cascada – Cartisoara (intersectie DN1): asfalt in stare buna (ianuarie 2012); Transfagarasanul este deschis integral intre 1 iulie si 1 noiembrie. Portiunea dintre cabana Capra si cabana Balea Cascada este inchisa pe timpul iernii (1 noiembrie – 30 iunie)
DN71 Tartasesti (Racari) – Targoviste – Pucioasa: asflat in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2013), Pucioasa – Sinaia: asflat cu petice si gropi, nota 2.5 din 5 (iunie 2013)
DN72 Gaesti – Targoviste: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (iulie 2012), Targoviste – Ploiesti: proaspat asfaltat, nota 5 din 5 (mai 2012)
DN72A Targoviste – Valea Mare Pravat (Campulung Muscel): asfalt peticit in stare relativ buna, nota 3 din 5 (august 2015)
DN73 Pitesti – Piscani: asflat in stare foarte buna, nota 5 din 5 (februarie 2014), Piscani – Livezeni: beton in stare foarte proasta, cu gropi si petice (februarie 2014), Livezeni – Campulung Muscel: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (februarue 2014), Campulung Muscel – Rucar – Moieciu – Bran – Rasnov – Brasov: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (februarue 2014)
DN73A Predeal – Rasnov: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iulie 2013), Rasnov – Sinca Veche: asfalt peticit (octombrie 2013)
DN73C Rm Valcea (Aldesti) – Curtea de Arges: asfalt peticit si denivelat, nota 2 din 5 (august 2014), Curtea de Arges – Campulung Muscel: asfalt cu gropi, nota 3 din 5 (iunie 2013)
DN73D Pitesti – Mioveni – Davidesti – Valea Mare-Pravat (Campulung Muscel) – asfalt peticit in stare relativ buna, nota 3 din 5; in zona localitatii Boteni sunt 3 portiuni afectate grav de alunecari de teren – asfaltul lipseste pe cateva zeci de metri, dar drumul e practicabil (august 2015)
DN74 Alba Iulia – Zlatna – Abrud: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iunie 2015)
DN74A Abrud – Campeni: asfalt in stare buna, nota 3.5 din 5 (iunie 2015)
DN75 Campeni – Stei: asfalt peticit cu multe gropi, nota 2.5 din 5 (iunie 2015)
DN76 Deva – Brad – Stei – Beius – Oradea: asfalt peticit si denivelat, in stare foarte proasta, portiuni lungi in lucru unde se circula alternativ pe o singura banda; total nerecomandat (iunie 2015)
DN79 Oradea – Arad: asfalt in stare buna, partial in reparatii (august 2011)
DN79A Chisineu Cris – Ineu: asfalt in stare buna (august 2011)
Starea drumurilor judetene
DJ100 Tunari – Otopeni: asfalt in stare buna (august 2010)
DJ100E Campina – Telega: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iulie 2013)
DJ100N Teisani: asflat peticit (august 2010)
DJ101 Buftea – Corbeanca – Balotesti: asflat in stare buna, nota 5 din 5 (noiembrie 2012)
DJ101A Zalhanaua – Cocorastii Colt: asfalt in stare buna (august 2011)
DJ101C Ciolpani – Silistea Snagov: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (noiembrie 2012)
DJ101M Ciolpani – Parc Snagov: asfalt cu multe gropi, nota 2 din 5 (noiembrie 2012)
DJ101S Comarnic – Valea Doftanei: asfalt in stare buna (august 2011)
DJ101P Poiana Campina – Bobolia: asflat peticit (iulie 2012), Bobolia – Ungureni: asflat in stare buna (iulie 2012)
DJ101R Campina – Breaza – Comarnic: asfalt in stare foarte proasta, cu multe denivelari si gropi, nota 2 din 5 (martie 2016)
DJ102 Ploiesti – Plopeni: asfalt in stare buna (iunie 2010)
DJ102C Albesti-Paleologu – Urlati: asfalt peticit, nota 3 din 5 (octombrie 2012)
DJ102F Berca (Satuc) – Scortoasa (Policiori): asfalt valurit, nota 2 din 5 (octombrie 2012)
DJ102G Slanic Prahova – Teisani: asfalt in stare buna (iunie 2010),; Slanic – Dumbravesti: asfalt in stare buna (august 2010)
DJ102I Campina – Valea Doftanei: asfalt peticit (iulie 2009), Valea Doftanei – DN1A (popas Bradet): neasfaltat, stare necunoscuta (iulie 2008)
DJ102P Predeal – Cabana Trei Brazi: asfalt in stare buna, nota 4 din 5; portiuni in lucru (iulie 2013); Cabana Trei Brazi – Cabana Poiana Secuilor: neasfaltat (iunie 2013)
DJ103B Ozun – Chilieni (Sf Gheorghe): asfalt in stare proasta, nota 2.5 din 5 (februarie 2013)
DJ104 Sercaia – Hoghiz: asfalt in stare foarte proasta, cu multe gropi, de evitat, nota 1 din 5 (august 2014)
DJ104A Sinca Veche – Sambata de Sus – asfalt cu gropi (octombrie 2010);
DJ104L Bunesti – Viscri: asfalt in stare proasta (iulie 2015), neasfaltat dincolo de Viscri (2009)
DJ105A Rupea – Fagaras: asfalt in stare foarte proasta cu multe gropi (iulie 2015)
DJ105B Sambata de Sus – Statiunea climaterica Sambata: asfalt in stare buna (octombrie 2010), Statiunea climaterica Sambata – Cabana Sambata: drum forestier, impracticabil (octombrie 2010)
DJ105J Porumbacu de Jos – Porumbacu de sus: asfalt in stare buna (octombrie 2008), neasfaltat dincolo de Porumbacu de Sus
DJ106B intersectie DN73A – Paltin: asfalt in stare buna (octombrie 2013), Paltin – Holbav: drum forestier practicabil (octombrie 2013)
DJ107 Blaj – Tarnaveni: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2014)
DJ108C Calata – Rachitele: asfalt in stare buna (ianuarie 2014)
DJ109C Camarasu – Gherla: asfalt in stare foarte proasta, nota 1 din 5 (ianuarie 2014)
DJ109F Targu Lapus – Cavnic: asfalt cu gropi, practicabil (iunie 2009), Ocna Sugatag – Budesti: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DJ111 intersectie DJ101C – Padurea Snagov (Silistea) – asfalt cu gropi, nota 3 din 5 (noiembrie 2012); in padurea Snagv, asflat distrus, nota 1 din 5 (noiembrie 2012); circulatia interzisa pe portiunea Snagov Parc – Palatul Snagov – Silistea Snagov (exista un punct de control in fata palatului) (noiembrie 2012)
DJ112A Harman – Colonia Bod: asflat in stare buna (mai 2008)
DJ112F Moieciu de Jos – Cheia: asfalt in stare foarte proasta, cu multe gropi, nota 2 din 5 (februarie 2014)
DJ113 Bixad – Baile Balvanyos: asfalt peticit in stare foarte proasta, nota 1.5 din 5 (octombrie 2015)
DJ113A intersectie DJ113 (Baile Balvanyos) – Lacul Sf Ana: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (octombrie 2015); se percepe o taxa de acces in rezervatie de 10 lei, si inca 10 lei pentru coborarea cu masina pana la lac
DJ122 Micfalau – Ozunca-Bai: asfalt peticit, nota 3 din 5 (octombrie 2015); Ozunca-Bai – Biborteni – Baraolt: asfalt in stare buna (curbele din serpentine sunt pavate cu piatra cubica), nota 4 din 5 (octombrie 2015)
DJ131 Baraolt – Satu Nou (Ocland) – asfalt peticit, nota 3 din 5 (octombrie 2015)
DJ132 Rupea – Jimbor: asfalt in stare proasta, cu multe gropi, nota 2 din 5 (octombrie 2015); Jimbor – Satu Nou: asfalt distrus, nota 1 din 5 (octombrie 2015)
DJ131A Rupea Gara – Homorod: asfalt in stare proasta, nota 2 din 5 (decembrie 2012)
DJ131C Rupea – Racos: asfalt in stare relativ buna, nota 3 din 5 (martie 2015)
DJ132B Homorod – Beia: asfalt in stare buna, nota 3 din 5 (decembrie 2012), Beia – Ulies: asfalt valurit, nota 2 din 5 (decembrie 2012), Ulies – Odorheiu Secuiesc: asfalt in stare buna, nota 3 din 5 (decembrie 2012)
DJ137 Cristuru Secuiesc – Odorheiu Secuiesc: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2014)
DJ138 Odorheiu Secuiesc – Gheorgheni: acceptabil in prima parte (~20 km), asfalt in stare buna in continuare (august 2014)
DJ138A intersectie DN13A (Miercurea Ciuc) – Harghita-Bai: placi de beton in stare proasta, nota 2.5 din 5 (ianuarie 2016)
DJ141B Saros pe Tarnave – Biertan: asfaltat peticit, nota 3 din 5 (martie 2015)
DJ142 Tarnaveni – intersectie DN13 (Balauseri): asfalt in general bun cu cateva portiuni deteriorate, nota 3 din 5 (august 2014)
DJ143 Danes – Cris: asfalt in stare releativ buna, nota 3 din 5 (martie 2015)
DJ175A Campulung Moldovenesc – Cabana Rarau: asfaltul lipseste pe multe portiuni, dar este practicabil (iulie 2010)
DJ175B Pojorata – Cabana Rarau: proaspat asfaltat (iunie 2012)
DJ177 Gura Humorului – Manastirea Humor: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DJ182C Surdesti – Copalnic Manastur: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DJ182G Plopis: asfalt in stare buna, neasfaltat in ultima parte (iunie 2009)
DJ183C Baia Sprie – Lacul Mogosa: asfalt peticit (iunie 2009)
DJ184 Cavnic – Baia Sprie: asfalt in stare buna (iunie 2009);
DJ185 Harnicesti – Ocna Sugatag: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DJ186 Vadu Izei – Sacel: asfalt in stare buna (iunie 2009)
DJ186C Bogdan Voda – Ieud: asfalt in stare proasta (iunie 2009), neasfaltat dincolode; Ieud (iunie 2009);
DJ200 Bucuresti – Voluntari: asfalt in stare proasta; drum in lucru (august 2015)
DJ200B Bucuresti – Tunari – Dimieni – Saftica: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2012)
DJ203G Stalpu – Merei: asflalt denivelat si cu gropi, nota 2 din 5 (octombrie 2012, Magura – Manastirea Ciolanu: asflat in stare buna, nota 4 din 5 (octombrie 2012)
DJ205 Merei – Vernesti: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (octombrie 2012)
DJ211 Ianca – Bordei Verde: asfalt in stare buna intrerupt pe alocuri de cratere; viteza moderata si maxima atentie!! (august 2011)
DJ211A Viziru – Bordei Verde: asfalt in stare buna intrerupt pe alocuri de cratere; viteza moderata si maxima atentie!! (august 2011), Viziru – Cuza Voda: asfalt in stare buna, sosea ingusta (august 2011)
DJ212 Cuza Voda – Mihai Bravu: asfalt in stare buna, sosea ingusta (august 2011), Mihai Bravu – Luciu: asfalt in stare mediocra, denivelari, petice, gropi (august 2011)
DJ213 Luciu – intersectia cu DN2A: asfalt in stare mediocra, denivelari, petice, gropi (august 2011)
DJ214 Campina – Brebu: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iulie 2013)
DJ217 Plopeni – Gavanel: asfalt in stare buna (august 2010);
DJ218 Gavanel – Dumbravesti: asfalt in stare buna (august 2010)
DJ222 Medgidia – Mihail Kogalniceanu: asfalt in stare buna (mai 2012), Mihail Kogalniceanu – Targusor – Gradina: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iulie 2014); Enisala – Jurilovca – Ceamurlia de Sus: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2014)
DJ222A Nifon – Luncavita: asfalt in stare buna (decembrie 2011)
DJ222B Ceamurlia de Sus – Topolog: asfalt in stare proasta, cu multe gropi (aprilie 2012)
DJ223 Cernavoda – Saraiu: asflat cu mici denivelari, nota 3 din 5 (iulie 2014), Cernavoda – Ion Corvin: asfalt in stare buna (august 2009)
DJ223A Slava Rusa – Babadag: asfalt distrus, impracticabil (noiembrie 2010), Babadag – Enisala: asfalt in stare buna (noiembrie 2010)
DJ224 Tepes Voda – Silistea: asfalt in stare buna, nota 3 din5 (iulie 2014)
DJ225 Targusor – Mireasa: asfalt cu gropi, nota 2.5 din 5 (iulie 2014)
DJ226 Lumina – Navodari – Corbu: asfalt peticit, nota 3 din 5 (iulie 2012), Corbu – Istria: asfalt peticit; (noiembrie 2010)
DJ226A Cogealac – Tariverde: asfalt peticit, nota 3 din 5 (iulie 2014); Tariverde – Cetatea Histria: asfalt peticit; (noiembrie 2010)
DJ226B Cogealac – Gradina: asfalt cu gropi in stare foarte proasta, nota 1 din 5 (iulie 2014)
DJ228 intersectie DN22C (Castelu) – intersectie DN2A (Lumina) – asfalt in stare buna (mai 2012)
DJ229 intersectie DN 22 – Niculitel: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (noiembrie 2015), Valea Teilor – Alba – intersectie DN 22F (Izvoarele): asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (decembrie 2015)
DJ229R Slava Rusa – Manastirea Uspenia: neasfaltat, practicabil (noiembrie 2010)
DJ248 Iasi – intersectie cu DN15D (Vulturesti): asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (mai 2014)
DJ301 Bucuresti (intersectie DN3) – intersectie Soseaua de Centrura: asfalt cu gropi in stare foarte proasta, de evitat (2010)
DJ391 Mangalia – Cobadin: asflat in stare buna (august 2009)
DJ391B 2 mai – Limanu – intersectie DJ391/DJ393: asflat cu multe gropi, in stare foarte proasta, de evitat (2010)
DJ392 Amzacea- Independenta: asflat in stare buna (august 2009)
DJ411 Calugareni – Brastinari: asfalt in stare proasta (iunie 2011), Brastinari – Budeni: neasfaltat, practicabil; (iunie 2011), Budeni – Comana: asflat in stare proasta; (iunie 2011)
DJ412A Adunatii-Copaceni – Darasti-Vlasca: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iunie 2013)
DJ503 Giurgiu – Balanu: asfalt foarte bun, nota 5 din 5 (iulie 2014)
DJ571 intersectie cu DN57 (Racasdia) – Sasca Montana: asfalt denivelat si cu gropi, nota 2.5 din 5 (august 2013)
DJ571C intersectie cu DJ571 (Slatina Nera) – Potoc: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (august 2013)
DJ571K Potoc – Podul Bei: asflat in stare buna, nota 4 din 5; drum foarte ingust (o singura banda) (august 2013)
DJ601 Bucuresti – Ciorogarla: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iunie 2013)
DJ602 Bucuresti – Domnesti – Ciorogarla: asfalt peticit, nota 3 din 5 (iunie 2013)
DJ603 Uzunu – Vlad Tepes: asfalt in stare proasta (iunie 2011), Vlad Tepes – Comana: neasfaltat, practicabil (iunie 2011)
DJ646B Pietrari – Dezrobiti: asflat peticit (iunie 2011)
DJ649 Gurisoara – Baile Govora: asfalt in stare buna (iunie 2011), Baile Govora – Pietrari: asfalt cu gropi, in stare proasta, nerecomandat (iunie 2011);
DJ654 Valea Cheii – Cheia: asfalt in stare buna, drum ingust, nota 3 din 5 (octombrie 2012), Valea Cheii – schitul Pahomie: drum forestier in stare buna, ultimul kilometru practicabil doar cu masini mai inalte (octombrie 2012);
DJ655 Polovragi – Baia de Fier – Novaci: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (august 2013);
DJ667A Ohaba de sub Piatra – Malaiesti: asfalt in stare buna (iunie 2010);
DJ668A Calan – Chitid: asfalt in stare buna (iunie 2010)
DJ669 Horezu – Romanii de Jos: asfalt cu denivelari, nota 3 din 5 (iulie 2012)
DJ670Malovat (Drobeta-Turnu Severin) – Baia de Arama: drum afectat grav de alunecari de teren, nerecomandat. Drumul este inchis traficului (2014)
DJ671Floresti (Motru) – Apa Neagra (Baia de Arama): drum afectat grav de alunecari de teren, nerecomandat. Drumul este inchis traficului, dar se poate trece cu multa atentie (mai 2015)
DJ672C Campu lui Neag – Runcu: neasfaltat, drum forestier nerecomandat (august 2009)
DJ676H Maldaresti: asfalt in stare buna (iunie 2011)
DJ684 Rusca Montana – Tomesti: drum forestier impracticabil (noiembrie 2013)
DJ685 Brazi – Carnesti: asfalt in stare buna (iunie 2010)
DJ686 Santamaria Orlea – Rausor: asflat in stare buna (iunie 2010)
DJ686D Rau de Mori – Brazi: asfalt peticit (iunie 2010);
DJ687 Hunedoara – Calan: asfalt in stare buna (iunie 2010)
DJ687D Hunedoara – Lunca Cernii: asfalt in stare buna (noiembrie 2013), Lunca Cernii – Rusca Montana: drum forestier impracticabil (noiembrie 2013)
DJ687A Hateg – Hunedoara: asfalt in stare buna (iunie 2010)
DJ687G Totoesti – Densus: asfalt peticit (iunie 2010)
DJ678A intersectie DN7 (Moraresti) – intersectie DN73C (Ciofrangeni) -asfalt in stare buna, nota 4 din 5
DJ705J Chitid – Ocolisu Mic: asflat in stare buna (iunie 2010, Ocolisu Mic – Orastioara de sus: in curs de asfaltare (iunie 2010)
DJ705A Orastie – Costesti: asfalt in stare buna (iunie 2010), Costesti – Gradistea de munte: neasfaltat in stare buna (iunie 2010), Gradistea de Munte – Sarmizegetusa Regia: drum forestier, ultimii 2km in stare proasta (iunie 2010)
DJ708B Siria – Paulis: asfalt in stare buna (august 2011)
DJ709 Seleus – Siria: asfalt in stare buna (august 2011)
DJ709B Arad – Sofronea: asfalt in stare buna, portiuni in reparatii (august 2011)
DJ710 Breaza – Costisata: asflat cu gropi, petice si denivelari, nota 3 din 5 (august 2015), Costisata: neasfaltat in stare proasta pe aprox 2 km, practicabil cu masini mai inalte; Costisata – Bezdead – Pucioasa: asfalt in stare relativ buna, nota 4 din 5 (august 2015)
DJ712 Pucioasa – Vulcana-Pandele: asfalt cu gropi, nota 3 din 5 (iunie 2012)
DJ712A Voinesti (Izvoarele) – Pietrari – Rau Alb de Jos: drum asfaltat ingust, nota 2.5 din 5 (august 2015); Rau Alb de Jos – Runcu: drum neasfaltat, practicabil cu masini mai inalte (august 2015); Runcu – Fieni: drum asfaltat in stare proasta, cu multe gropi, nota 2 din 5 (august 2015)
DJ712B intersectie DN71 (Doicesti) – Vulcana-Bai: asfalt cu gropi, nota 3 din 5 (iunie 2012)
DJ713 Sinaia (cabana Cuibul Dorului) – saua Dichiu – Cabana Piatra Arsa: asfalt in stare buna (nota 4 din 5) pana la intrarea in rezervatie (bifurcatia spre Cabana Babele), neasfaltat in stare buna pana la Cabana Piatra Arsa (aproximnativ 500m); drum in lucru, fara parapeti (iulie 2013); inchis in perioada 1 noiembrie – 1 aprilie
DJ713A Cabana Dichiu – Cabana Bolboci: neasfaltat, practicabil (iunie 2013)
DJ713B Cabana Piatra Arsa – Cabana Miorita (Cota 2000): drum forestier neasfaltat, impracticabil indiferent de masina (iunie 2013)
DJ714 Moroeni – Hotel Pestera: neasfaltat in stare extrem de proasta, afectat de alunecari de teren; nerecomandat daca a plouat cu cateva zile inainte (iunie 2011)
DJ715 Buciumeni – Bezdead (Magura): asfaltat in stare buna (nota 4 din 5), cu exceptia unei portiuni de aprox 1 km (practicabila) (august 2015)
DJ720 Targoviste (Razvad) – Moreni – Floresti: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2012), asfalt denivelat si cu gropi in Moreni (aprox 4 km)
DJ720B Ulmi (Targoviste) – intersectie DN72: asfalt in stare buna (mai 2012)
DJ730 Podu Dambovitei – Dambovicioara: asfalt in stare proasta (septembrie 2009)
DJ730A Dambovocioara – Cabana Brusturet: neasfaltat, practicabil (septembrie 2009)
DJ731 Ganesti – Domnesti – Corbi: asfalt in stare buna (iunie 2013)
DJ734 Campulung Muscel – Cabana Voina: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (octombrie 2013);
DJ746F Stei – Lazuri de Beius: asfalt in stare buna, nota 3 din 5 (iunie 2015)
DJ746G Lazuri de Beius – Sudrigiu: asfalt in stare buna, nota 3 din 5 (iunie 2015)
DJ750 Garda de sus – intersectie drum Pestera Scarisoara: asfalt in stare buna (iunie 2015); in continuare drum forestier dificil pana in Parcul Natural Apuseni (zona cabanei Cetatile Ponorului)
DJ763 Sudrigiu – Boga – Padis: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (iunie 2015), pe alocuri foarte ingust; Padis – Rachitele: drum neasfaltat (forestier) relativ dificil (iunie 2015)
DJ764A Beius – Stana de Vale: asfalt in stare buna (august 2011)
DJ768 Hidiselu de sus – Holod: asfalt cu gropi foarte multe – nota 2 din 5 (mai 2012)
DJ768A Suncuius – intersectie DJ768 (Carandeni): aproape impracticabil – nota 1 din 5 (mai 2012)
DJ792 Ineu – Seleus: asfalt in stare buna (august 2011)
DJ792A Bogsig – Tinca: asfalt cu gropi – nota 3 din 5 (mai 2012)
DJ795 Salonta – Holod: asfalt cu gropi – nota 3 din 5 (mai 2012)
Alte drumuri
DC22 Polovragi – intersectie cu DN67 (Ciupercenii de Oltet) – asfalt in stare proasta, nota 2 din 5 (august 2013).
DC27 nod A2 – Simonoc – Murfatlar: asfalt peticit, nota 3 din 5 (iulie 2012)
DC61 Silistea – Seimeni (intersectie cu DJ223): asfalt in stare buna, nota 3 din 5 (iulie 2014)
DC63 Tepes Voda (jud Constanta) – intersectie DN2A: asfalt in stare buna, nota 3 din 5 (iulie 2014). Se continua cu drumul de acces neasfaltat (in stare foarte buna – iulie 2014) spre Mireasa, prin parcul eolian Mireasa.
DC65 Baia – Ceamurlia de Jos: asfalt in general bun, nota 3 din 5 (august 2014)
DC68 Ampoita – Remetea: asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iunie 2015)
DC86 Constanta – Mamaia – Navodari: asfalt in stare buna, nota 5 din 5 (iulie 2012); nu se percepe taxa de bariera in Mamaia
DC108 Scortoasa (Policiori) – Vulcanii noroiosi: asflat valurit, nota 2 din 5 (octombrie 2012)
Podu Dambovitei – Satic: neasfaltat in stare proasta (octombrie 2009)
Cheia – Cabana Muntele Rosu: asfalt distrus, in stare foarte proasta, nerecomandat (august 2010)
Gura Humorului – Manastirea Voronet: asfalt in stare buna (iunie 2009)
Mihail Kogalniceanu – Sibioara: asfalt distrus, nerecomandat (noiembrie 2010)
Corbu – Vadu: asfalt peticit, nota 3 din 5 (iulie 2012)
Garda de Sus – Pestera Scarisoara: drum forestier foarte denivelat, nerecomandat (august 2011)
Pietroasa – Chiscau: asflat in stare proasta, cu gropi (august 2011), Chiscau – Giulesti: asfalt in stare buna (august 2011)
Sinaia – Cota 1400: drum dificil pe timp de iarna, acoperit cu zapada si gheata. Utilajele de deszapezire intervin cu intarziere (ianuarie 2012)
Manastirea Polovragi – Cheile Oltetului (Pestera Polovragi) – drum neasfaltat, practicabil (iulie 2012)
Cheia (VL) – Schitul Iezer – cabana Cheia: drum forestier practicabil cu o masina cu garda mai inalta; cu atentie se poate merge cu orice masina; in apropiere de cabana drumul traverseaza un rau (in 2012 era secat) (octombrie 2012)
Busteni – Cabana Gura Diham: neasfaltat, practicabil (iunie 2013)
Cheile Rasnoavei: drum forestier neasfaltat, practicabil, prima portiune in stare mai proasta; nerecomandat pentru masini joase (iulie 2013)
Podul Beiului – Cantonul Damian: drum forestier neasfaltat afectat de alunecari de teren; practicabil doar cu masini foarte inalte (Jeep)
Podul Beiului – Pastravaria Valea Beiului: drum forestier neasfaltat in stare buna; practicabil.
Cheia (Cheile Gradistei Moieciu) – Cheile Gradistei Fundata: asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (februarie 2014)
Saschiz – cetatea Saschiz: partial drum cu traverse de beton in stare foarte proasta, partial neasfaltat; practicabil doar pentru masini mai inalte (martie 2015)
Garda de Sus – Ghetari (Pestera Scarisoara): asfalt in stare foarte buna, nota 5 din 5 (iunie 2015), Ghetari – Ocoale – Cheile Ordancusei – Garda de Sus: partial beton, partial asfalt in stare buna, nota 4 din 5 (iunie 2015)
Le multumim lui Mariusz Breaban si Florin Muntean pentru informatiile proaspete.
53 COMMENTS
Excelenta idee acest site. Stii la ce sa te astepti, cu bune si rele. Oare cum se pot pune aceste informatii pe o harta interactiva? Daca stie cineva cum sunt dispus sa dau o mana de ajutor.
Ne-am gandit si noi sa punem informatiile pe o harta, dar pentru moment timpul nu ne permite. Multumim pentru vizita!
Buna initiativa dar neprietenoasa, pe oameni ii intereseaza, sa caute straea drumurilor intre loclitati, nu DJ729 , DN22C etc. Codificarea drumurilor e pt. cei din brabsa. Pt deplasari ne intereseasa starea drumului dintre Belis si Albac de ex.
Din pacate e imposibil sa mentionez in lista toate localitatile prin care trece un drum. In plus e foarte probabil ca intre localitati relativ apropiate sa mergi pe mai multe drumuri, destul de diferite ca si stare. In limita timpului, vom incerca sa „ilustram” acest articol cu o harta, care ar face informatia mai usor accesibila.
Google Maps -> ai indicativele pt. toate drumurile. Odata ce ai dat de localitatea cautata vezi si drumul prin care trece.
Ideea cu harta intercativa e buna, dar cred ca trebuie sa investesti ceva. Fie bani, fie timp si cunostinte de GIS.
Ce-i drept, e foarte util sa arunci o privire pe o harta inainte sa pleci la drum. Pentru harta interactiva… sa vedem ce resurse vom gasi 🙂
Bună! Și vrea sa îmi spuneți cum e drumul de la Reghin la Focșani pe Miercurea Ciuc…nu am fost niciodată pe traseul asta!ms
DN73C, pe portiunea Ramnicu Valcea – Curtea de Arges, drum pseudo peticit, cu gropi multe si tari, am crezut ca-mi rup masina in vreo 2 locuri acum 2 saptamani!
Multumesc, am adaugat informatia.
Puteti adauga aceste date in OpenStreetMap si sa selectati calitatea drumului , de la 1 la 5 tag:tracktype:grade precum si tipul de pavaj tag:surface
https://www.facebook.com/OsmRomania/posts/263084250516429?stream_ref=10
Dupa ce faceti acest lucru este extrem de simplu sa faceti o harta live sau sa exportati harta cu ce doriti.
Eu de exemplu am facut aici Drumurile Judetene cu limitele de viteza aferente
Atentie – poza mare, 8000 x 6000 pixeli
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20000296/Lista%20Drumurilor%20Judetene%20din%20Romania.png
Daca aveti intrebari despre OpenStreetMap, astept un email sau un mesaj pe pagina de facebook.
O zi buna,
Badita Florin
Multumesc pentru informatii Florin!
pe ruta brasov-sighisoara-tg mures(pe varianta)-turda-cluj drumul este f bun.nota 5 din 5
in schimb DJ 109 C intre Camarasu si Gherla este praf nota 1
astea le-am constatat in ianuarie 2014
drumul de centura Valcele-Apahida este impecabil si in continuare pana in Dej este f bun.
Multumim pentru informatii!
Va rog frumos spuneti-mi daca stiti cum cum sunt drumurile 138 si 137.As vrea sa merg pe drumul cel mai scurt de la Alba Iulia la Izvorul Muresului.Va multumesc
Nu am fost personal pe nici unul din aceste drumuri (altfel apareau in lista), dar m-am interesat. Din informatiile pe care le-am aflat, DJ137 Cristuru Secuiesc – Odorheiu secuiesc e bun. DJ138 Odorheiu Secuiesc – Gheorgheni este „acceptabil” in prima jumatate (~20 km), si bun in a doua jumatate. Presupun ca v-ati gandit la traseul Blaj – Sighisoara – Odorheiu Secuiesc (236km). Alta varianta ar fi Blaj – Tarnaveni – Balauseri – Praid – Gheorgheni (225km). Drumul e bun, cu exceptia a vreo 20 km intre Praid si Gheorgheni si vreo 10 km intre Tarnaveni si Balauseri, care sunt „acceptabili”.
In sfarsit! Cineva amabil.Va multumesc ffff mult;informatiile sunt f utile. Va urez sanatate si bucurii
Draga Bogdan, MULTUMESC inca o data.Ai avut dreptate: drumul a fost bun si au mai reparat si o parte din cei 30km de care spui.Acum sunt la Izvorul Mures si m-am gandit sa-i invit pe toti cei care citesc aceste informatii…la drum.
Ma bucur ca informatiile ti-au fost de folos. Iti dorim vacanta placuta!
Drumul de Hoghiz la Sercaia este rusinea drumurilor din Romania, n-a vazut asfat decat acum 40 de ani sau pe vremea regelui.Recomand drumul pentru testarea TANCURILOR si transportorelor. Cred ca ar fi mai bine sa fie trecut in categoria CARARI.
Multumim, am adaugat informatia.
salut, dn 24 dintre vaslui si iasi in stare perfecta nota 5 din 5; drumul dintre barlad-crasna-husi albita stare perfecta nota 5 din 5.
Mulțumim pentru informații.
Oameni buni, daca aveti de gand sa ajungeti in Maramures din Moldova sau invers, nu mergeti pe drumul Campulung Moldovenesc-Borsa. Intre Iacobeni si Borsa, pe o distanta de 70 km, este jale. Va rupeti masinile, consumati combustibil degeaba, pierdeti timp (un drum de 1ora l-am facut in 2,5ore) si va macinati nervii. Luati-o prin Bistrita. E mai lung, mai pitoresc, iar calitatea asfaltului e buna. Drumuri bune!
Mulțumim pentru informații.
Iubitii mei compatrioti de calatorie pe 4 ROTI, dac doriti un offroad adevarat indemanare si injuraturi pe un drum care leaga RUPEA de FAGARAS va puteti pune nervii la incercare.Cratere scobituri si locuri care pot rupe picioarele bietelor cabaline ce trag la un vehicul numit caruta.Acesata scurta descriere este drumul, adica CARAREA 105A dintre Rupea si Fagaras reabilitata cica de curand 2012-2013 paremi-se.Am poze care adeveresc afirmatiile. Frumoasa tara pacat ca nu are drumuri.
Din spusele celor ce injura la volan cu blagoslovenie la drumari, marii carmaci ai volanelor noastre, preaslavitii pivotilor si bieletelor de directie. CARAREA de la Hoghizi la Fagaras DN1S are aceeasi configuratie.
Atentie drumuri ca pe MARTE! Asteptam extraterestrii sa ne faca drumuri.
Mulțumim pentru informații.
as dori sa merg maine din bacau la oradea si nu stiu daca drumurile prin ungurime sunt ok? ce ruta sa aleg dupa ce cobor bicazul?
Drumul Gheorgheni – Toplita – Reghin e bun. De la Reghin spre Cluj e o bucata de drum prost (cam jumatate din distanta), apoi e ok. Varianta de ocolire ar fi prin Targu Mures – Turda. Scuze pentru raspunsul intarziat…
Ceva informatii despre DJ 729B?
Scuze, am vrut sa scriu DJ792B,din Moneasa spre Stei.
Multumesc.
N-am fost personal pe acolo, insa m-am interesat. Tot ce-am reusit sa aflu e ca drumul este neasfaltat dincolo de Moneasa. Eu l-as evita.
Multumesc.
DN57 Oravita – Moravita: asfalt in stare buna (iunie 2011 ) ACEST DRUM ESTE IN STARE JALNICA CU DENIVELARI SI PLOMBE FACUTE PROST LA VITEZA MAI MARE DE 60 KMH TE ARUNCA DE PE SOSEA .DACA SI ACESTA ESTE BUN……
Am adaugat informatiile. Iti amintesc totusi doua lucruri:
1. Dupa cum ai mentionat mai sus, ultima informatie pe care o aveam despre acest drum era din iunie 2011. Atunci drumul era bun.
2. Aceasta pagina este mentinuta cu efortul, masina si benzina unui singur om (plus cateva contributii pe care le poti vedea mai sus). Nu am nici obligatia, nici posibilitatea de a parcurge in fiecare an toate drumurile din tara. Comentariile ironice le poti adresa autoritatilor statului (de exemplu CNADR) care au obligatia de a se ocupa de starea drumurilor. Vei fi insa dezamagit sa afli ca ei nu au nici macar o lista neactualizata si incompleta, ca cea pe care o vezi mai sus.
Sa-ti dea Dumnezeu sanatate! Mi-au folosit informatiile tale;poate gasesti un sponsor
Multumesc! Ma bucur ca te-am putut ajuta 🙂
o sa merg luni in Bucovina si as dori sa stiu cum este drumul DN15, portiunea de drum de pe partea dreapta a lacului (de la Bicaz la Piatra Teiului) si in cantinuare drumul DB7B de la Piatra Teiului la vatra Dornei (prin Brosteni)
Multumesc mult.
…..scuze, este drumul DN17B Piatra Teiului – Vatra Dornei (prin Brosteni)
Va sunt recunoscator daca puteti sa-mi dati informatii si despre drumul DN12A intre Comanesti si Faget
N-am fost personal de multa vreme pe acolo. Am intrebat insa pe la prieteni. Toate drumurile care te intereseaza sunt circulabile, dar cu asfalt relativ prost si multe plombe. Circula cu atentie. Drum bun!
Ma puteti ajuta cu informatii despre DJ723 si DJ737 – traseul dintre Malu cu flori si Matau? Multumesc!
DJ 737: stare în general proastă, fără marcaje, o bandă pe sens, o porțiune neasfaltată între Coceneşti și Boteni.
DJ 723: asfaltat doar în Văleni Dâmbovița, drum îngust, fără marcaje.
Deci nu-ti recomand nici unul din ele. Poti merge pe DN 72A si DN 73, care erau cat-de-cat decente ultima oara cand am fost pe acolo. Ocolul e de 12 km.
Multumesc! Am experimentat pe propria piele! DJ 723 e rezonabil, dar DJ 737 e sinistru – practic e „pavat” cu pietre, numai bun pentru off-road. De evitat!
Buna,
Ma puteti ajuta cu info despre drumul 107M – Gilau-Savadisla-Baisoara-Iara-Buru
Si despre DN75 pe portiunea de la Buru spre Campeni?
Multumesc!
Buna! DN75 e mediocru pe portiunea aia, peticit dar circulabil. DJ107M e stricat rau, cu multe gropi.
DN 1H Alesd-Nusfalau-Simleu Silvaniei-Hereclean-Zalau-Jibou-Rastoci (DN 1C) stare foarte buna, nota 5 din 5
noiembrie 2016
buna, cum mai e drumul alba iulia-medias? am vazut o postare dar e din 2014 si nu stiu daca se mai aplica in 2017
Super ce faceti voi aici, de importanta majora pentru turism. Va rog continuati. Poate trebuie mai multa promovare la acest site.
Multumim!